wtorek, 16 czerwca 2009

Remanent .

Jakże licznych fanów tego bloga [ he he ] zaniepokojonych moją dłuższą absencją wpisową pragnę uspokoić : powodem tego jest zgłębianie przeze mnie od jakiegoś czasu myśli i dzieł wodza [ samozwańczego ] światowego proletariatu, samego Włodzimierza Iljicza Lenina ! tudzież innych ''klasyków'' [ oczywiście nie tych wstrętnych burżuazyjnych i reakcyjnych jak Platon, Arystoteles czy inny Plutarch, ta cała faszystowska banda, ale Marks, Engels, Trocki... ] - szczegóły mam nadzieję wkrótce, aczkolwiek zbieram się do napisania moich uwag na ten temat od dobrych paru miesięcy, nie mogę jednak zapanować nad ich chaosem, zebrać to do kupy : być może jak się wk... to wrzucę je jak leci po prost[em]u, zobaczymy.
Na razie sygnalizuję otwarcie nowego działu poniżej na blogu : ''Osobliwości'' - umieściłem tam takie cymesy jak strona zwolenników gen. Jaruzelskiego, której szata graficzna mnie rozpierdala [ dlatego nazwałem ją ''Jaruzel a la Warchol'' ; przy okazji należy wspomnieć, że link do niej dostałem niejako w prezencie na urodziny, i chociaż za wszystkie z nich, i za pamięć, dziękuję serdecznie wszystkim, którzy mnie nimi obdarowali, to ten był chyba najlepszy - dzięki FreeKielce ! ], gdzie można np. poczytać prawdziwy poemat o generale, przy którym jakiś ''Konrad Wallenrod'' to nędzna grafomania [ zwłaszcza przypadł mi do gustu zwrot : ''tłusty i konserwatywny Breżniew'' - co za poetyka ! ], lub dowiedzieć się o zasługach Ślepowrona w popularyzacji w Polszcze myśli Muammara Kadafiego... [ również w dziale ]. Poza tym min. strona ambasady Korei Północnej, gdzie oślepi was uśmiech Wielkiego Sternika i Przywódcy Kim Ir Sena [ czy Kim Dzong Ila - jeden chuj ], lub dysze startującej rakiety z głowicą nuklearną [ niewiadomo co bardziej ], będziecie mogli zapoznać się ze spisem narodowo-socjalistycznych lektur [ czyli co każdy prawdziwy narodowy socjalista wiedzieć winien - zaintrygował mnie tam szczególnie jakiś A.H. i ''jego walka'' - ?! znajomy powiada, że chodzi o Alfreda Hitchcoka : zupełnie możliwe, tym bardziej, że wiadomo kto rządzi w Hollywood... chłopak widocznie musiał odreagować traumatyczne przejścia z żydowskimi producentami filmowymi, dlatego np. jak dobrze się przyjrzeć widać wyraźnie, że ptaki w ''Ptakach'' mają charakterystycznie zakrzywione dzioby - niedługo pewnie zakażą ten film jako antysemicki ], zajrzeć na bloga sierpomłotów czyli polskich trockistów ''Dyktatura Proletariatu'', zobaczyć nazi-komunistyczne dziewczyny [ to polecam chyba najbardziej ], poczytać Lenina, lub teksty skinów zainspirowanych postacią Mietka Moczara, przekonać się że Kaczyński jest Żydem [ który ? ], dowiedzieć o roli palca w procesie wyzwolenia kobiet [ z mózgu ], itd. Ponadto chciałbym zwrócić uwagę, że listę tąż dumnie otwiera kultowa w pewnych kręgach zdegenerowanych miłośników wyjątkowo złego humoru kapela ''Necrophil'', ale to już temat na dłuższy wpis, zbyt ważny by profanować go jakąś krótką i przez to lekceważącą uwagą, dlatego wkrótce pewnie poświęcę mu więcej miejsca, a na razie życzę wielu niezapomnianych wrażeń, których rzeczone strony niewątpliwie wam dostarczą !